Dette er en GOD HELG!

05.09.09, kl. 17:41 | Publisert i Bilder, FILM/SERIER, Gjøremål, Helg | 2 kommentarer

Først, en god nyhet:

blomsten herman

Blomsten vår har bestemt seg for å spire igjen. Til tross for lite stell og vann. Veldig pen ble den. Noen som vet hva type blomst det er? Har helt hjerneteppe nå..

Jeg har også funnet fram ett «småpengeglass» til alle småpengene våre, som bare slengte rundt. Smart?

pengeglass

Videre er dette en fantastisk bra helg, selvom jeg jobber hver dag, og kjæresten er vekke stortsett hele kvelden.

Jeg har laget middag, pytt i panne med fløtesaus, en av mine favoritter! Og jeg gleder meg til å hive neg over snop og chips emd dip! :)ENDELIG helg og lov til å spise snop, og jeg skal søren meg myte det med jentefilmer, etter Chuck er ferdig :D

016

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Det er orkide! :) Jeg og jobber, så du er ikke den eneste :p

  2. Kos deg kjempe mye ! :D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

