wæh?

06.09.09, kl. 21:09 | Publisert i Blogg, Gjøremål, Helg, Internett, Linker | 2 kommentarer

Nå kjenner jeg at jeg ikke orker noe særlig med pc i kveld. Tror heller jeg vil ha mat, og litt kvalitetstid med kjæresten. Søt som jeg er :) I morgen tror jeg jeg skal gå gjennom klærne mine, for er mye jeg ikke bruker mer, eller aldri har brukt jeg kan få lakt ut i sangsbloggen min.Må også lese litt til historieprøven på tirsdag. Og på sosiologien jeg egentlig skulle gjort på fredag.

Ellers vil jeg bare minne dere på spørsmålsrunden jeg har gående fram til neste søndag!

Har du hatt en fin helg?

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Så koselig av deg ^^

    SV; The Devil Wears Prada er igrunnen koselig, og har mange fine klær i seg. Men vær sin smak ^^
    The Truth about love, kommer fra din blogg. Visste ikke at det var en film før du la ut din annbefalning ^^
    Synes hun er flink som skuespiller, men er generellt ikke noe fan av lettkledd-het på filmer. Kansje jeg har dårlig selvbilde eller noe ? XD

  2. Jaa :D Vært med kjæresten hele helgen. Vært heeeelt herlig :D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

