HURRA for FULLbookede dager.

07.09.09, kl. 19:10 | Publisert i ANBEFALINGER, Celebs, FILM/SERIER, HVERDAG, Lister, Nytt, Oppdateringer, Personlig, meg, Shopping, Skole/Jobb | Legg igjen en kommentar

I dag har jeg…

1. Kjøpt en utrolig søt liten bok, til å samle alle kinobilettene min i. Jeg har samlet på kinobiletter siden 2006, believe it or not, så har limt inn alle jeg har samla opp, noen har selvfølgelig blitt borte, men det ble gange mange siden alikevell. Er ikke boken verdens søteste kanskje? Så kosta den bare 19 kr, på Notabene(?)

kinobok

2. Oppdaget at blomsten vår virkelig tar av for tiden, nå har den fått enda en blomst. Den er så fin! Kanskje den trives bedre på «bakkenivå» sammen med andre planter og ugress, enn i høyden, der vi bodde før. Kan ikke huske å ha sett den blomste så fint, noen gang. Jeg er flink!

flowahpowah

3. Har vært litt flink i dag også da. Lest og notert litt om det vi skal ha om på Historieprøven i morgen. Jeg føler at jeg kan stoffet sånn greit nok, og jeg er utrolig lei av å lese allerede, enda har jeg ikke åpna boken enda, bare sett på powerpointpressentasjonene læreren har gått gjennom, men alle hovedpunkta står jo der da. Hærregud!

Bilde154

4. Denne sangen må du bare høre! <3

Jepp, det er BLAIR fra Gossip Girl, hvis du ikke viste det. Gleder meg til plata hennes kommer ut! Noen som vet når?
Apropos sangere fra Gossip Girl, Noen som vet noe mer om Taylor Momsens musikkkariere? (Jenny) Håper hu og kommer med plate snart! :)

~~

Så må jeg bare minne deg på spørsmålsrunden jeg har gående. Den finner du HER

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

