Leigthon Meester

07.09.09, kl. 22:10 | Publisert i Celebs, Personlig, meg | 4 kommentarer

For ikke så lenge siden har jeg åpnet øynene for fargen brun, og jeg kan helt ærlig indrømme at jeg nesten har gått glipp av en helt egen verden. Før kunne jeg ikke fordra fargen brun, men den siste tiden har jeg snust litt på den, og funnet ut at det igrunn er en nydelig farge, når man bare kombinerer den på rett måte.

Siden jeg er så ny for fargen brun, er jeg også ny for brunetter. Før har jeg syntes at blondiner var det nydeligste, men ikke nå lengre. Brunetter er mye mer classy, om jeg kan kalle det det. Ikke vet jeg, noe spesielt er det hvertfall med det der.

Leigthon Meester (Blair fra Gossip Girl) er nok en av mine favoritt brunetter. Hun har ikke et ekstraordinært utseende, men hun er gjennomført nydelig. (Ja, jeg vetat hu var blondie før!)

page

Og med dette sier jeg GOD NATT! Ønsk meg lykke til på prøven i morgen, føler meg ikke klar i det hele tatt..!

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. …? i wish i could read this language…

  2. hun er nydelig <3

    lykke til i morgen!

  3. kan jeg spørre deg om noe ? :p
    at når jeg kommenterer på blogg.no og sånt, hvorfor blir det ikke linket til min blogg da? selvomjeg skriver inn bloggadressen min i feltet, så går det ikke an å trykke på bildet mitt eller navnet mitt og komme til bloggen min ;O

  4. jeg fant ut av det! :-) ^^


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

