Gamer

09.09.09, kl. 12:26 | Publisert i ANBEFALINGER, FILM/SERIER, Skole/Jobb, Trening, Venner | Legg igjen en kommentar

Hei bloggen!

Gjett hva da, det ble ikke så veldig mye av den fine middagen på restaurant i går, som vi hadde tenkt, alikevell. Vi kom så seint i gang, at det endte opp med pizza på dolly, og kino, filmen vi så var gamer, eller game eller noe. Utrolig merkelig, men kul film igrunn. Ikke noe sånn ekstraordinært egentlig, men spesiell, det var den.

I kveld skal jeg faktisk komme meg på trening, meg, Ane og Nina (to skjønne jenter i klassen) skal på dans, vi skal danse funk. Kommer til å drite meg ut! Hihi. Noen som har dansa funk på elixia før?

Klassen min har også planlakt klassefest på fredag, så det gleder vi oss til!

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

