Trening er funky.

09.09.09, kl. 22:26 | Publisert i Trening | 5 kommentarer

Det er tiltak å komme seg på trening, det er et helvette under selve treningen, det kjennes godt etter treningen, helt til gangsperren kommer sigende innpå, da blir det et helvette igjen. Men hva gjør man vel ikke for å se bra ut?

Det kjenner ut som kroppen min har fått kraftig juling, etter dagens treningsøkt med funk-dans. (For dere som ikke vet hva det er, så er det en form for hip hop med poping og looking, det sier hvertfall wikipedia) Og enda verre kommer det til å bli i morgen, og vi skal ut på tur halve dagen i tillegg.. Sukk.

q1 – Hva trener du når du trener?
q2 – Hvor ofte trener du?

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. SV: Takk for det, ja kanskje jeg skal legge ut hele novellen min når den er ferdig. Håper den blir veldig bra, har store forventninger til den for å si det slikt :)

    Funkdans, det hørtes tøft ut altså. Meg vil også!:D
    Jeg trener faktisk ikke :o Men må starte med det nå når vi skal ha sånn egentrening i gym på skolen. Lage egen treningsplan og dritt

  2. Jeg trener minst 3 ganger i uka. Men prøver å trene mer enn det :)

  3. gangsperr osv blir mye bedre etterhvert :) Jeg trener som oftest step og aerobic 2-3 ganger i uken, også trener jeg innebany 1 gang i uken. Jeg liker trening veldig godt, men denne uken har jeg ikke fått dratt siden jeg har vært syk :///

  4. Sv: Jeg skjønner hva du mener :)
    Åh, jeg sliter alltid med og finne jakker, hvertfall vinterjakkex)

  5. klarer ikke finne motivasjonen. Gir du meg litt ?

    SV: Vell, ja xD Men her har det ikke vært slik storm før i går :o
    Det har vært litt vind. Men dette tok stormfullt på vei, havet ble kastet himmelhøyt rundt i «orkaner». :/ Hørtes ut som at hele huset skulle dette fra hverandre også :(


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

