Skolebilder.

10.09.09, kl. 17:29 | Publisert i Bilder, Personlig, meg | 4 kommentarer

For ca en uke kom den en dude til skolen for å ta årets skolebilder. Jeg har aldri vært fan av skolebilder, av den grunn at man alltid ser helt forjævlig ut. Og i år er ingen untak. Enda fikk vi velge bilde selv, mellom 3 bilder, og jeg sverger, det bildet som nå er lakt ut på skolearena av meg, var ikke det jeg valgte!

start Tante kan hvertfall ikke klage over at jeg ikke smiler på dette bildet, for det gjør jeg. Litt falskt, men.. Jeg hater å smile på bilder, rett å slett pga de forferdelige bollekinna jeg får..

Burde ikke trenge å si mer..?

Bruker du å bli fornøyd med skolebildene dine?

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Nei, pleier ikke å bli fornøyd med bildene mine og årets er absolutt ikke noe unntak :S

  2. Jeg hatet å ta skolebilder. Jeg så alltid ut som en idiot. :P

  3. ser bra ut du hehe.

  4. hehe er ikke helt sikkert hvordan jeg fikk deg opp på sjermen men du var veldig fin å se på da,!kom på riks i bergen i oktober *tha god father på senen,gir deg vip for du er en person som kler det.
    ber føl med med på youtube med rimlangerne and the god father.ha en fin dag snuppa.mvh Jonas skar aka tha uniq God Father


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

