The Ugly Truth

10.09.09, kl. 23:48 | Publisert i FILM/SERIER | 1 kommentar

Herregud, dette må være den mest pinelige filmen jeg har sett på lenge!! Sykt genial film, jeg lo, høyt og mye! Denne er absolutt verdt alle penga du måtte bruke på den :D Ble med at jeg ikke så den i går alikevell, men på kino sammen med min kjære istede ^_^

Minner forresten om spørsmålsrunden jeg har gående! Utrolig drit at det er så få som legger igjen kommer og spørsmål når jeg har langt over 150 besøkende om dagen..Så gjerne legg igjen noen spørsmål eller noe! Spørsmålsruden finner du HER

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. er drit morsom lo dritt masse av den


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

