NÅ er det Helg!

11.09.09, kl. 13:46 | Publisert i Bilder, Blogg, Helg | 4 kommentarer

Helg. Leksefri helg!
Hadde en time på skolen i dag, norsk – forfatterbesøk. Veldig fin avslutning på uka.
Ble henta hjemme av Daniel og Nina i 11 tiden, så reiste vi på kilden på polet for shopping av alkohyler til kvelden. Halve klassen var på kilden jo, sosial klasse hvertfall, samling på polet i matfri. Høhø.

Om en time eller 2 kommer Nina og Ragnhild innom, så reiser jeg å Nina på mer alkohylshopping, så til Ane. Så i halv 8 tiden reiser vi på klassefesten hos Mads. Gleder meg skikkelig mye :) Blir ikke tid til mer blogging i dag som dere sikkert skjønner, men skal få snust innom i morgen en tur hvertfall.

Kanskje jeg får poste outfit post, men lover ingenting!

10Bildet er fra sommeren 2008!
Savner det håret da..

Siden det ikke blir så mye mer blogging før søndag, så vil jeg bare minne dere på spørsmålsrunden!
Spørr om hva enn dere måtte lure på, så svarer jeg :) Stenger søndag kl. 21.o0!

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Kult bilde;)

    Var veldig fin bursdag ja =) Du får ønske deg slike gaver så kansje du får dem;p

    Kan vell stemme det=) Kjenner Marie ja=) Du får hilse na når du er på jobb da =)

  2. Haha stemme me e ein nokså sosiale klasse :P om polet e den rett plassen å samlas vett eg ikje, men må me så må me :D

    Glede meg te ikvell :D
    Bler skikkelig skoy dette <:o)

    PARTY PARTY!

  3. Kos deg i kveld da, klassefest er gøy :)

  4. fint bilde :-)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

