Destrict 9

13.09.09, kl. 23:09 | Publisert i ANBEFALINGER, Blogg, FILM/SERIER | Legg igjen en kommentar

Spørsmålsruden er nå avsluttet, så om noen skulle finne på å sende inn spørsmål nå, så blir jeg ikke å svare på dem.

Jeg var på kino med min kjære i kveld, vi så District 9.

Synes kanskje den var litt langtrukken til tider, men veldig spennende, så var ikke kjedelig hvertfall. Dette er en film du må virkelig følge med på for å forstå hele sammenhengen. Jeg er egentlig ikke særlig fan av sci-fi filmer, men dette var ikke dårlig :) Utrolig masse søte romvesen og jo, særlig ungen til han ene :)

Fant til min store fortvilelse ut at Surogates ikke kommer før 09.10. Den gleder jeg meg til!

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

