L-listen.

13.09.09, kl. 22:44 | Publisert i Blogg, Lister | 1 kommentar

Ja, jeg vet jeg er for sen, igjen! Men bedre sent enn aldri, sant vel?

L-LISTEN

Min L består av…… Linday Lohan
Jeg har virkelig ikke noe for det, men jeg har likt denne jenta siden jeg først så hun i Mean Girls for 100 år siden.
Hu har til og med noen fine sanger. Tenk det!

… Lisa!
En av mine beste venner. Lisa bor i nord, så jeg ser henne ikke så ofte, dessverre.
Vi har gått fra å være venner, til å bli uvenner, til å bli bestevenner, til å bli uvenner, og til å bli venner igjen.
Drama, men jeg er glad i Lisa <3

… Linkin Park.
Ett av mine favorittband. De har utrolig fantastisk musikk. Både det gamle, og det nye.

… Lily Allen.
Supersøt med masse bra sanger!
Hu har tøff stil!

… (The) L Word!
Serie jeg så mye på for en stund siden. Tror grunnen til at jeg slutta var fordi jeg fikk for mange andre serier å følge med på. Kanskje jeg må ta igjen det tapte – en eller annen gang?

… Love Actually.
Dette må være en av mine favorittfilmer.
Tidenes beste julefilm, har du ikke sett denne har du vrkelig gått glipp av noe!
Jeg tror aldri jeg kan bli lei den filmen, den er så fin!

… «Love is»
Jeg elsker ting med «»love is» logo saken.
Har pysjbukse, pengebok, buttons, undertøy.
Love is gutten og jenta er så søte!

Annet på L som er meg:
– Latskap: Jeg er utrolig lat!
– Liksom: ord jeg sier alt for mye.

Kommer rett å slett ikke på mer på L nå.
Hva står din
L for?

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jeg digger lindsay jeg også, men til tider er hun litt sprø. :P Flink skuespiller i alle fall. :D

    Min L står for: Leona Lewis. Hun er så flink. :D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

