Mamma instinkt

14.09.09, kl. 19:04 | Publisert i Bilder, Dyr, HVERDAG, KJÆRESTEN, Samfunnet | 1 kommentar

Nå har jeg stemt! Veldig, veldig forskjellig fra sist jeg stemte, helt på andre siden av linjen – kanskje det betyr at jeg har vokst opp, å har litt mer voksne tanker nå? Ble med at jeg stemte noe helt annet enn det som i utgangspunktet var planen, tipper pappa blir glad om jeg forteller hva jeg stemte..

Merker at jeg begynner å bli bekymra for lille pusen, som jeg ikke har sett siden jeg dro på skolen i dag tidlig. Kjæreste slapp den ut når han reiste til byen, og siden da har den ikke vært her. Har ropt – vanligvis kommer den med en gang! Jeg merker jeg har blitt utrolig glad i den lille, skjønne, bare på et kort døgn. Jeg håper indelig at den har funnet de rette eierne sine igjen, og ikke bare har gått seg bort. Isåfall håper jeg den kommer tilbake når det begynner å bli mørkt og kaldt ute. Tror det er mamma instinktet som har våknet?

familiebildet

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Får håpe pusen fant hjemmet sitt igjen ja.Sikkert folk som savner den helt forferdelig. :(

    SV: Du kan sjekke ut hva Zumba er på http://www.zumba.com. :)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

