SVAR på spørsmålsrunden.

14.09.09, kl. 00:02 | Publisert i Blogg | 4 kommentarer

Jeg synes ærlig talt ikke dere er så flinke til å spørre om ting. Jeg har ca 150 -200 besøkende om dagen, og har hatt spørsmålsrunden gående i nøyaktig en uke, og det er faktisk bare 7 personer som har stilt spørsmål..
Betyr det at dere andre som har vært innom vet ALT om meg? Det er bare skremmende, så det håper jeg virkelig ikke!

Når kommer du til Bergen igjen?
Planen er faktisk at jeg & min kjære skal komme en tur i høstferien, dvs uke 41 (04.okt –>) Det blir fint å treffe alle igjen, å bare reise vekk litt, selvom det ikke er så langt vi reiser.

Hvordan trives du på skolen?
Jeg trives kjempegodt nå. Klassen min er superkoselig og kjempesosial. Lærerne er søte og snille, og jeg har fått masse nye venner. Dette blir nok et fantastisk siste år på videregående skole! Glad for at jeg valgte Jåttå.

Hvordan liker du å være samboer?
Vet dere, det er ikke noe som er bedre! Selvom det kan oppstå diskusjoner om oppvaske og annet huslige greier. Det er en utrolig hærlig følelse å vite at den du elsker alltid kommer hjem til deg iløpet av dagen/kvelden. Skulle jeg gått tilbake til å bo alene igjen, hadde jeg blitt utrolig deprimert, vil jeg tro.

Tror du at dere kommer til å forlove dere snart?
Nei, jeg tror egentlig ikke det. Av den grunn at min kjære ikke ønsker å gifte seg. Men vi klares oss like fint som vi har det nå. Selvom jeg tror foreldra hans ville blitt overlykkelig om han fant ut at han ville gifte seg med meg xP Vi tuller jo med det hele tiden da. Men jeg hadde ikke hatt noe mot det om vi ble forlovet da *hint hint*

Hva tenker du om fremtiden?
Jeg liker egentlig ikke å tenke på fremtiden, tar en dag av gangen, å tar ting som de kommer. Hihi.

Hvilken blogger leser du fast?
Av store og mer kjente blogger leser jeg: Alt du vet er feil (Linnea)FashionjunkiieWordvommitKristine FargerikSuperkaysoUlrikke LundLivingdoll
Mindre kjente blogger jeg leser fast: HildeIne MariellMariaMartaRita
Jeg leser selvfølgelig mange andre blogger og, men dette er de som er mest aktive, de som skiver flere ganger om dagene. Og de som jeg finner mest interessant. Som dere skjønner går store deler av dagen min bort til å lese bloggene deres. Ikke ta deg nær av det om du ikke er nevnt over! Antageligvis er det bare fordi du ikke har vært særlig aktiv i det siste ;)

Hvor får du inspirasjon av stilen din fra?
Jeg vet egentlig ikke hvor jeg får inspirasjon av, egentlig. Jeg følger liksom litt med på hva som er in og ikke, så tolker jeg det på en egen måte, å lager det til mitt eget. Stjerner som inspirerer meg ekstra må være Avril Lavigne, og Mary-Kate Olsen :) Venner og bekjente inspirerer meg også. Og miljøet rundt meg påvirker meg selvfølgelig også.

Hva er den beste maten du liker å spise?
Jeg er veldig glad i fløtegratinerte poteter, men ikke alle typer er like gode, favoritten over alle favoritter er den du får kjøpt på rema, med gul pakning :)

Hva angrer du mest på gjennom livet?
Jeg har vært gjennom mye dritt til nå, men ting jeg angrer på vet jeg egentlig ikke om jeg har. Jeg liker å tenke a t det er bedre å angre på noe man har gjort, en å angre på noe man ikk e har gjort. Tror ikke jeg har gjort noen store feiler som jeg angrer sånn skikkelig mye på til nå. Og det er jo bra?

Savner du meg?
Ja, jeg savner deg Rita! Håper vi kan treffes en eller annen gang i nærmeste framtid. Til da liker jeg at du blogger, så kan jeg følge med på livet ditt, selvom du er på andre siden av Norge :)

När du bloggar, brukar du at stå i ditt badrum?
Nei, igrunn ikke. Men har hendt at (for dere som ikke vil inse at jenter driter de og, se vekk nå!) jeg har hatt pc-en med på to mens jeg har sitti å gjort nr. 2. Jeg liker å sitte på do, så hvorfor ikke benytte tiden til noe viktigere? :)

Kan inte du börja videoblogga?
Jeg har veldig lyst til å begynne å videoblogge, men jeg har faktisk ikke noe å filme med. Har webcam på pc-en min, men så vidt jeg har funnet ut til nå, så går det ikke å filme med det, dessverre. Har heller ikke økonomi til å kjøpe ett ordentlig videokamera. Men hvis noen har ett å donere til meg, så lover jeg å begynne ;)

Tenkte bare å høre hva det er slags linje du går på skolen din?
Jeg er litt kjedelig å tar Allmenn påbygg, eller påbygg til generell studiekompetanse, eller hva søren det nå heter nå om dagen. Kommer ikke så langt uten den forbanna studiekompetansen, så…

Og hva du har planer om å bli til slutt når du er ferdig?
Først og fremst skal jeg utdanne meg til sykepleier, g deretter, hvis jeg orker mer skole, vil jeg bli jordmor. Men får se hvor langt jeg kommer. Om jeg ikke vil fortsette utdanningen når jeg er ferdig med sykepleien kan jeg jo jobbe noen år, så utdanne meg videre. Tiden vil vise. Men drømmen er hvertfall å jobbe på et sykehus. Det virker veldig spennende, og givende.

Har Terje stor tiss?
HAHA!

Picture0034Familiebilde? :) Noen som savner denne pusen forresten?

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vell besvart på alle spørsmålene !
    Skulle vært flere som stillte spørsmål ja ;P
    Eg godt å vite at du savner meg, for jeg savner deg ! Og jeg har noen ufo her. Oô

  2. veldig bra svart på spm runden:-)

    SV: jeg føler akkurat det samme når jeg leser dine lister hehe! Men sånn er det vel bare:-)

  3. Tenkte bare å høre hva det er slags linje du går på skolen din?
    Og hva du har planer om å bli til slutt når du er ferdig? :)

    Dette glemte du visst å svare på :P

  4. Shiiit :p Skal snart på den nå da :)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

