Skolearbeid gjør meg stressa.

16.09.09, kl. 14:55 | Publisert i Personlig, meg, Skole/Jobb | 5 kommentarer

Det starta med at jeg forsov meg i dag, våkna når jeg egentlig måtte gått til bussen, ble med at jeg ble hjemme å bare sov, fordi jeg ikke følte meg helt på topp. Nå sitter jeg å fryser, rett ved ovnen, som står på full guffe. Det å være borte fra skolen bare en dag, gjør at du går glipp av utrolig mye, jeg får helt angst av å sjekke it’s learning for å se hva jeg ikke har fått gjort:

Engelsk: De andre har begynt å lage den muntelige persentasjonen av «my hero». Jeg vet heldigvis hvem jeg skal ha om, men har ikke begynt mer enn det.

Sosiologi: Her heger jeg etter! Siden jeg ikke går i timene til dette faget får jeg ikke med meg noe, og jeg er utrolig dårlig til å jobbe selvstendig utenom skoletiden. Så jeg har ikke gjort noe, siden jeg slutta å gå til timene. (Jeg går i engelsktimene istede) Lurer på om jeg må få en ordning som gjør at jeg veksler mellom å gå til timene? Må gjøre en hel masse oppgaver, sånn at jeg får med meg hva de andre egentlig har om..!

Norsk: De andre har skrevet ett blogg innlegg i skolebloggene sine, om filmen vi så på kino i går (Dette er noe jeg lett kan gjøre i kveld, siden det tar meg maks 10-15 minutter)

Naturfag: Ok, de andre har ikke hatt naturfag i dag, men vi skal ha naturfag prøve i morgen, og boken min ligger på skolen. Jeg har bare bladd kjapt gjennom kapittelet en gang, så føler meg helt lost. Nora sa jeg kunne bruke lokus.no, men fagstoffet som står i bøkene står ikke der? I tillegg har vi innleveringsfrist på en hjemme-elevundersøkelse om stårlig til i morgen, og jeg kan ikke svare på den uten boka.

Historie: De andre har begynt å jobbe med læringsoppdaget som skal levers inn 30.09. Jeg vet ikke engang hvilke av problemstillingene jeg skal velge :/

Skjønner dere at jeg blir stressa?! Jeg vet ikke engang hvor jeg skal begynne..

(Bilde fra google)

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ser ut som at det er litt av ett stess ja :/ Er glad jeg ikke sitter ved skolebenken :D

  2. Fin blogg du har, du også :)

  3. Åh,huske når æ hadde sånn skolestress! Gla æ e ferdig med akkurat det. Håpe du blir ferdig :)

  4. Bare lukk øynene, pek på en bok og begynn der! Det nytter ikke tenke på alt du skal gjøre på en gang for da blir du bare stressa og du kan faktisk bare gjøre én ting om gangen uansett – så da er det ikke grunn til å stresse :)

  5. sv: Takk for tipsene :D Skal gjøre det beste utav de :D
    Når penger kommer, skal middager planlegges for ukedagene, dermed får jeg tid til å se hva som er bra og hva som ikke er bra !
    Potetgullet skal bort :(

    Å være syk er jo gyldig grunn til fravær, på både skole og trening.
    Du tar det opp igjen fort :D Ikke akkurat som at du er syk mye ? :D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

