100 «Kjappe»

17.09.09, kl. 23:19 | Publisert i Personlig, meg | 1 kommentar
Både Hilde, kayso og Caroline har allerede postet denne på bloggen sin, så tenkte jeg skulle slenge meg på bølgen.
Picture0024

#1. Navn: Sandra Jeanette
#2. Kallenavn: Sanja, Pirke
#3. Nicknavn på MSN: Pirke – Pjusk <3
#4. Beste film akkurat nå: Taken
#5. Beste tegnefilm akkurat nå: Ser ikke på tegnefilm.
#6. Beste tegneserie: Nemi er favoritten, men leser ikke tegneserier så ofte heller.
#7. Beste bok akkurat nå: Jeg hater å lese bøker, så kan ikke si jeg har noen favoritter. Husker jeg likte å lese Tusen Biter serien på ungdomsskolen though.
#8. Beste bokserie: Eneste bøkene jeg har lest fler enn 1 av, og faktisk vært superinteressert i må være Tusen Biter.
#9. Beste frokost: Hater frokost, men den beste må være på jula, når hele familien er samlet, og ordet er dekket.
#10. Beste lunch: Mange av middagene de lager på skolen er fantastiske.
#11. Beste middag: Fløtegratinerte poteter.
#12. Beste kvelds: Er ikke så glad i kvelds, og vi har ofte middagen så sent at det ikke blir noe kvelds.
#13. Beste sjokolade: Er ikke noe særlig glad i sjokolade, men Smash er ganske good.

#14. Beste lørdagskos: Snop, potetgull, brus og en god film i kjæresten armkrok.
#15. Beste musikk akkurat nå: Storfan av Hannah Montana.
#16. Beste artist: Gleder meg til Avrils nye album kommer!!

#17. Beste sang nå for tiden: Good Girl Gone Bad – Den som Blair fra GG er med i :)

#18. Beste sang fra ?gamledager?: Toy Box og Aqua sangene.
#19. Beste norske: Norske hva?
#20. Beste sang jeg alltid har likt: Det vet jeg rett å slett ikke…
#21. Beste TV program: Tror jeg må svare Top Model.
#22. Beste gamle TV program: Full House
#23. Beste reality TV:
#24. Beste slagord på reklame:
#25. Beste reklame: Den rema 1000 reklamen der gullfisken har dauua!
#26. Beste komiker: Dagfinn Lyngbø og Raske Menn.
#27. Beste nettside: Bloglovin.com er nok en av mine favoritter.
#28. Hva tjener du i timen/uka/månden: Stipend på ca 5700 i mnd + 121 kr timen på jobben, pluss helg og kveldstillegg.
#29. Hvor jobber jeg: Sykehjem
#30. Trives jeg: Ja, jeg gjør nok det :)
#31. Tror på Gud: Både ja og nei.
#32. Rasist: Nei, men jeg synes det er litt for mange utlendinger visse steder i landet.
#33. Hyper: Var det ofte før, men ikke like mye nå.
#34. Populær: Har jeg nok aldri vært!
#35. Optimist: Nei, haler nok med mot pessimist.

#36. Sportsidiot: Nope

#37. Nerd: Folk på skolen vil nok si det ja?

#38. Karaktersnitt: 4,3 etter jeg gikk ut fra Barn og Ungdom.
#39. Hatefag: Naturfag er ikke noe gøy

#40. Elskefag: Liker Engelsk ganske godt.
#50. Fineste språk:

#51. Beste dyr: Katt eller hund

#52. Har jeg dyr: Nei.
#53. Hvis du ikke har, hva vil du ha: Vi har lyst på en liten katt atm.
#54. Ler du mye: Ja.

#55. Sur noen ganger: Selvfølgelig.

#56. Klarer du å kontrollere ditt sinn: Sinn, eller Sinne?

#57. Største ønske: Jobb hvor jeg trives, og en familie :)
#58. Her har jeg vært: Norge og Sverige.

#59. Hvor var jeg i disse land: Ganske mange plasser…
#60. Har jeg søsken: 4 og en ste.
#61. Foreldre skilt: De er ikke sammen, men var heller aldri gift.
#62. Røyker du: Nei.
#63. Drikker du mye: Blir nok litt for ofte ja!

#64. Beste sport: Svømming og dans. Så liker jeg faktisk styrketrening.
#65. Født: 21.desember.1989
#66. Stjernetegn: Skytten.
#67. Elsker:
Terje.

#68. Misliker: Jeg misliker ganske mye.

#69. Hvor høy er du: 167 – 170 cm..?
#70. Hvilken farge har du på øynene: Blå.
#71. Hva er din ynglings farge? Brun, hvit, svart, grå. og Rosa.
#72. Sprite eller Cola: Cola
#73. Kaffe eller te: te.
#74. Jente eller guttevenner: Jentevenner. Men har ikke noe mot noen guttevenner heller.
#75. Hvilken størrelse bruker du i sko: 37-38

#76. Hva er den beste ferien din: Vanskelig å velge.
#77. Hvilken dag er den beste i uken: Liker fredager og lørdager.
#78. Hva vil du mest av bytur/skogstur/strandtur: Bytur!

#79. Den beste fast food restaurant du kjenner: Burgerking – Shame on me!

#80. Når var du sist på sykehuset: Sist jeg var innom var jeg bare der for å gå på kiosken (Sykehuset er så og si nærmeste nabo, og de har kiosk som er så og si døgnåpen)

#81. Beste drikk med alkohol og uten: Sommerspy pærecider, og iste?

#82. Har du sengeteppe: Sånn man legger over dyna? Ikke her i Stavanger, men har hjemme på barnerommet, fint, stort rosa! :D
#83. Hvor er du om 10 år: Hvor enn verden tar meg? Forhåpentligvis i fast jobb, så kanskje noen unger på slep :)
#84. Hvilken butikk ville du kjøpt deg fattig i: H&M er en fin plass å starte, så på DNA :D Så hvis jeg kunne bestilt, så er Hottopic en av mine favoritter, selvom de har mye stygt der og.

#85. Hva gjør du når du kjeder deg? Nerder farmville og facebook, msn og nettby og ser serier, eller totrurerer kjæresten for å få han til å underholde meg?
#86. Hvilket ord eller setning bruker du aller mest: «Liksom»
#87. Hva kan irritere deg: Det er så mye. Men når ting ikke blir gjort når jeg ber om det kan jeg klikke.

#88. Hva kan glede deg: Et bilde av lillesøster gjør meg alltid glad :)

#89. Når legger du deg om kvelden: Mellom 12-02.. Hehe, jeg er ikke så flink enda, men det kommer seg!

#90. Tar du sol?: Ikke fast nei, men det er hærlig!
#91. Hva er det beste ved deg: Jeg er snill, og er flink til å hjelpe andre :)

#92. Har du kjæreste: Jeg har verdens beste kjæreste, tenk det så!

#93. Har du nettkjæreste: Bloggen? xD

#94. Hva skal du bli: Jeg har tenkt litt på jordmor :p høhø

#95. Er du glad i å reise bort: Noe av det beste jeg vet!
#96. Britney eller Christina: Britney er så søt :D
#97. Snakker du mye: Ikke egentlig..
#98. A, B eller C menneske: Hva er C-menneske?

#99. Hvor mye på nettet om dagen: Litt på skolen, så når jeg kommer hjem, så litt på kvelden? xD

#100. Beste PC spill: The Sims 2 og Farmville på facebook!

Om du leste hele greien, så synes jeg du skal svare ærlig: Lærte du noe nytt om meg?

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jeg liker faktisk også Avril veldig godt :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

