Hvor ble det av strømmen?

17.09.09, kl. 15:58 | Publisert i FILM/SERIER, HVERDAG, Skole/Jobb | 5 kommentarer

Jeg kom meg aldri på skolen i dag heller. Surrete i hodet, svimmel, kvalmen innimellom, dotter i ørene, og varierer mellom å svette og fryse hele tiden, veldig fustrerende… Reiste innom skolen i dag for å hente naturfagboken da, men ser ikke ut som jeg blir å få ta prøven i morgen, så det var jo litt bortkasta…?

I dag når vi våkna fant vi ut at det ikke var strøm i leiligheten, og det var ikke sikringene som hadde gått. Ringte huseieren, men han ante ikke, han var på jobb. Håper den er kommet tilbake til vi kommer hjem. Er litt merkelig da, for det var varmtvann, og kaldt i kjøleskapet, men resten funka ikke. Siden internetten heller ikke funka, går jeg ut fra at strømmen er vekke hos husierene også, for vi har ruteren oppe hos dem. Merkelig er det hvertfall…

Fikk forresten sett første ep av Gossip Girl i går; hva skjer med at både Jenny og Vanessa har fått extantions, oh hva har skjedd med puppene til S, pene var de hvertfall :) Jeg elsker den seiren! Gleder meg allerede til neste mandag!

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. SV: Haha, komisk!

  2. Jeg skal se Gossip Girl en av dagene :)

  3. SV: Kjipt å være syk og i alle fall kjipt å være uten strøm :/ Håper du blir frisk fort, god bedring!

  4. Sv igjen hehe: One tree hill er helt genialt, men bare hvis man ser det helt fra starten og får med seg alt. Jeg synes den var kjedelig før jeg så alt fra starten, men nå er det en av mine absolutte favoritter :-D

  5. Har dere fått tilbake strømmen?? Aaah, jeg har ikke sett første episoden enda, men gleder meg til å se den! tenker jeg sluker den lett i løpet av helga. Elsker gossip girl! :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

