Kveldens:

18.09.09, kl. 18:20 | Publisert i Helg, Klær, Lister, OUTFITS, Party | 4 kommentarer

006

007

008

Ja, jeg er fansy i kveld?

Tigts fra Cubus, Sko fra H&M, Skjørt fra Gina Tricot, Singlett fra en eller annen nedlakt butikk i Harstad, Korsett fra H&M.
Jeg liker denne outfiten veldig godt, fordi skjørtet og kortsettet gjør en fantastisk illusjon av hofter, som er noe jeg ønsker meg :) Vet at jeg ikke skulle hatt tights til, men jeg minner dere om at jeg er forkjølet, så en tights varmer litt mer enn en gjennomsiktig stømebukse! :)
Skulle gått med noen andre sko og, men disse er de neste jeg kan gå på uten strømebukse, pga tærne henger seg fast i sidene – Ikke spørr!

Hva synes du?

Nå er det eneste jeg har igjen å si: S K Å L ! !

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Kjempefint antrekk!

  2. wow fin du var, likte skjørtet. kos deg i kveld <3

  3. utrolig fint !

  4. Kult anntrekk =)
    Høres ikke ukjent ut med nedlagte butikker i Harstad XD
    Biler er bare Best;) Husker ikke hvor det flyet kom inn i bidet ;p


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

