Drivhuseffekten.

18.09.09, kl. 10:15 | Publisert i Helg, Party, Skole/Jobb, Venner | Legg igjen en kommentar

Nå er jeg på skolen, men har vel strengt talt vært her i ca en time. Hatt naturfagsprøven de andre hadde i går. Lurer litt på hvorfor jeg fikk ta den, når to andre i klassen som var vekke i går ikke fikk ta den. Jaja, skal vel ikke klage! :)

Jeg er ganske sulten, og gleder meg til å spise ett eller annet i matpausen.
Jeg å Nina skal ned på butikken å «låne» en handlevogn til russebildene hennes.

I kveld har jeg å kjæresten planer om å ha mini-mini vors, men ser ikke ut som noen vil komme. Litt drit da, men vi slal jo drikke på lørdag, så er ikke verdens undergang. Har egentlig ikke lyst å drikke engang, men kjærestens overtalingsemne er for stort til at keh klarer å si nei. Men denne gangen er det på mine vilkår though! Men vi får se…

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

