OAH hele natten..

18.09.09, kl. 13:45 | Publisert i Bilder, Helg, Party, Venner | 1 kommentar

Så var det bestemt, det blir vors hos Amy, så byen i dag, og 20årsdagene til Leif og Cissa i morgen. Jeg kommer til å være dau på søndag! Håper bare ikke jeg blir mer syk. Får heller bare være flink å kle på meg litt tykkere klær enn normalt for fest I guess. Kan virkelig ikke være mer borte fra skolen nå.

Om ikke lenge skal vi løpe på butikken å kjøpe kjøttdeig, til middagen, og sikkert alkohyler.

antikk(Bildet er fra forrie helg: Ane, meg  og Nina i full gang med Bussturen på Klassefesten)

Hva skal du i helga?

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Haha XD
    Bussturen er bare best!!! Taper alltid i den…. Tok kveld kl 10 sist jeg spillt bussturen XD


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

