Sandra Tester:

19.09.09, kl. 15:31 | Publisert i Bilder, Hår, Helg | 8 kommentarer

Jeg er utrolig fan av bølgete hår, ikke slike små stygge ustrukterte bølger som jeg har naturlig, for de er bare utrolig stygge. Men sånne store fine, du har sikert sett mange av folka i Hollywood som har det. Feks Mary-Kate Olsen. Jeg elsker håret hennes. Så i håp om å få like fint hår som hu til kvelden, så tester jeg i dag Hårruller. Skikkelig gammeldagse bestemorhårruller.. Synes jeg var ganske søt med dem i dag..?

011

013

016 Terje synes hvertfall jeg er søt!

Har bare en ting å si: Det er mye lettere å rulle det korte håret til pasientene på jobben!

Q1: HVORDAN AV BILDENE BURDE JEG BRUKE PÅ RUSSEKORTET MITT?

8 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Tusen takk for en fin kommentar! :) morsomme bilder der du :)

  2. Kule bilder;)

  3. stemmer på det i midten ;-)

  4. SV: Ja den er fryktelig rotete. Vet ikke om det blir blogg.no eller den som Kristine foresly, bloggbyen. no. Får se. Skal sjekke ut bloggbyen også så :)

    Tror du blir RÅPEN med krøller :D Du må så legge ut bilde når krøllene er ferdige :)
    Det i midten!:D

  5. stemmen min går til nr 2;P

  6. åHH, NYDELIG!
    Korte håret er vanskelig nok…
    Tror ikke jeg skal forsøke med mitt hår ;P Men du var kjempesøt.
    Likte det siste bildet jeg :)

  7. Hihi – ble det fint da? Og sånne hårruller minner meg også om de gamle på jobben min :)

  8. synes du kledde hårruller jeg ^^


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

