LYS

20.09.09, kl. 13:06 | Publisert i Bilder, Blogg, Internett, Linker, Spill | 11 kommentarer

Jeg er somsakt med på en bildelekgreie. Denne ukens tema har vært lys, og dette er mine lysbilder.
Kanskje ikke verdens mest inponerende bilde, eller redigeringer. Men jeg har hvertfall gjort en innsats, og det er jo det som teller? Her er hvertfall mine 2 bilder.

Lys 1

Lysglimtet kommer fra soverommet, det gav en spennende effekt ut i den mørke gangen.

Lyys2

LYSstripe på himmelen.

Så har jeg også fått beskjed om å linke til alle de andre deltakerne, så da får jeg vel gjøre det.
Så sjekk bildene deres i løpet av dagen.

icarroi.com, ietrondheim.blogspot.com, iwordvomit.blogg.no, regndraape.wordpress.com, icefeather.blogg.no, martii.blogg.no, carmelita.blogg.no, superkayso.blogspot.com, jannehelen.net, niffum.blogspot.com, anebendiksen.blogspot.com, nordavind.blogg.no, thunderbat.wordpress.com

Hvis jeg har glemt noen nå er det fordi de ikke sto i mailen jeg har mottatt med deltakere osv.

11 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. kult! jeg likte best det med døren på gløtt :)

  2. Så kult det første bildet var. :D

  3. Oi, det med døren gav virkelig en herlig effekt! Så flink du er! Nå gav du meg nye ideer ;) Super innsats!

  4. STILIG! Likte virkelig det bilde ved døren:D

    Hvor er det du er med på dette her henne? Har litt lyst å være med på det selv :)

  5. oy, det øverste var utrolig kult! kjempebra begge to da, men det øverste var veldig spesielt! flink du er :-)

  6. Jamen vi får se da, er ikke sikkert jeg tar piercing på noen av de stedene i det hele tatt.

    Jeg sier ikke ofte, men det er så mange som har maset på meg at jeg skal lage blogg.
    Jeg vet jeg vet, jeg er ikke flink til og kommentere blogger, men jeg skal prøve og bli flinkere :)

  7. SV: Ja, har bestemt meg for å bruke den nye som jeg har nå. Altså den på blogbyen.com :) den andre slettes om en ukes tid eller noe :)

  8. Stilige bilder :) Likte det nederste godt :)

  9. Likte det med dør-glippa godt jeg – ga meg også noen ideer til en annen gang :)

  10. fine bilder! :) Det med døren ga meg asosiasjoner til en skummel film, herlig :D

  11. aha! :) sorry – my mistake! :D men så fine bildene var da! :D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

