Ser du noe nytt?

20.09.09, kl. 19:09 | Publisert i ANBEFALINGER, Blogg, Celebs, FILM/SERIER | 3 kommentarer

Ny header, som jeg faktisk har brukt kanskje mye lengre tid på å lage enn de andre jeg har hatt. Merkelig det, for den kunne blitt så mye bedre, men jeg sier meg fornøyd for dagen :) Får se hvor lenge jeg vil ha denne da.. Hva synes du?

Ser ut som det blir kino på meg og min kjære om en times tid. Vi skal se Taking Woodstock eller noe. Har du sett den?

Tidligere i dag ble jeg sittende å se på Another Cinderella Story på Canal+. Kjempesøt film! Og Selena Gomez som spiller hovedrollen er jo bare nydelig! I tillegg får hun creds for utrolig søt sangstemme, og rå dansing fra min side. Denne filmen er undeholdene, men etter kjærestens kommentarer å dømme, så er det absolutt ikke noe guttefilm. Synes den var koselig, og gøy, var mye tull underveis. Humor er en fin ting! Så om du kjeder deg i kveld, eller bare går tom for ting å se, så kan du jo se denne filmen :)

Og mens jeg nå snakker om filmer and stuff – Noen som vet hva som skjer med 10 Things I Hate About You serien? Har ikke kommet ny episode på Surfthechannel siden 08/09…

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jeg synes Another Cinderella story er kjempesøt jeg også. :)

    Venter på neste episode av 10 things i hate about you jeg også, men tror kanskje det kommer på mandag. TROR. :P Håper det. :)

    Headeren var søt:)

  2. Likte headeren :) og Another Cinderella story er en søt film :-D

  3. Tommel opp for kul header


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

