Taking Woodstock!!

20.09.09, kl. 22:59 | Publisert i ANBEFALINGER, FILM/SERIER | 2 kommentarer

Herregud! Denne filmen var bare utrolig hærlig. En ordentlig «feelgood film». Jeg bruker vanligvis ikke slike ord, men jeg vet ikke noen annen måte å beskrive den på. I starten av filmen var alt «grått, trist og kjedelig» men etterhvert tardet helt av, og alt føles bare godt! Storsett. Kommer noen litt ville episoder – om jeg kan kalle det det, innimellom.

Kort handler filmen om en liten familie som eier et motell. De bor i en liiiten landsby eller noe, og holder på å bli lakt ned. Woodstock festivalen trenger å finne et sted å være – Tilfeldighet?
Denne filmen anbefaler jeg virkelig!

Hadde jeg vært til på den tiden, hadde jeg nok blitt bitt av hippie-basillen.

(bilder fra google)

Peace out!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. må kanskje få sett den da. så jo kul ut også! :D

  2. Den ser jo faktisk litt kul ut :) Jeg vil se den en gang


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

