Jeg liker gode karakterer!

21.09.09, kl. 12:31 | Publisert i Skole/Jobb | 5 kommentarer

Har fått tilbake reklameplakatanalysen i norsk, og historieprøven. Og jeg må si jeg er veldig fornøyd med begge delene. Jeg skjønner ikke hvorfor SV vil ta vekk karakterende, jeg synes egentlig bare det er sinnsykt motiverende å få karakterer. Om jeg har gjort det dålig i noe fårj eg motivasjon til å gjøre det enda bedre neste gang. Og når jeg har gjort det bra blir jeg sinnsykt fornøyd! Jeg liker karakterer. Men synes mange av lærerne burde gitt litt bedre kommentarer, eller gjøre som norsklæreren vår gjorde på reklameanalysen, merke av i sjema hvorfor vi får den karakteren vi får. Creds til Arne-Reidar!

HVA MENER DU OM KARAKTERER. Burde vi beholde dem, eller fjerne dem?

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hei! Savner lys-bildene dine på fotoleken til Caroline jeg!

  2. Jeg synes karakterer er noe positivt jeg også. Finnes ikke noe mer motiverende. :)

  3. Mener så ABSOLUTT at karakterer er noe vi burde beholde. For som du sir, det motiverer oss til å ville jobbe. Om jeg får en 3’er så vil jeg såklart jobbe skjorten av meg for å få en bedre karakter neste gang. Så JA til karakterer!

  4. Jeg synes vi skal ha karakterer:D Moren min er lærer og hadde attpåtil toppkarakter i pedagogikk, så vi har snakket mye om dette temaet:) Elever må ha noe å strekke seg til, men jeg synes undervisningen og pedagogikken skulle vært mye høyere prioritert i skolen. Det burde jobbes mye mer med hvordan vi kan tilrettelegge undervisningen for alle, ikke ha lik læring for alle!

    sv: Ble super gla for kommentaren din! You made my day:D Kjempe koselig!

  5. Jeg mener at vi MÅ ha karakterer! Hvordan skal man klare høyere utdanning og utdanning i andre land om man ikke har hatt noe utgangspunkt? Hvordan vet man om man har nådd målene? Hvordan vet man om man gjør det godt eller om man må jobbe bedre uten karakterer?


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

