Treningsnarkoman for en uke..?

21.09.09, kl. 19:53 | Publisert i Bilder, FILM/SERIER, HVERDAG, Klær, Kropp, Helse, Sykdom, OUTFITS, Personlig, meg, Russ, Skole/Jobb, Trening | 3 kommentarer

Først og fremst vil jeg bare si at dere har vært fantastisk flinke til å kommentere hos meg i dag. Det gjør meg GLAD. Keep up the good work! Dere gir meg motivasjon og inspitasjon hele gjengen.

treningsfreak

Kanskje ikke verdens mest sexy outfit, men dette er det jeg liker å ha på når jeg trener, eller etter trening da.
Buksen er fra H&M, og toppen kjøpte mamma til meg i sommergave for noen år siden. Ullsokkene bruker jeg egentlig ikke når jeg trener, men de er digg å ha på etterpå. Fikk de av mamma i posten til påsken. Mamma er søt og snill!
Jakken er forøvrig kjærestens, men jeg elsker den!

Det er mandag, og på vanlige mandager bruker jeg å være trøtt, sliten og totalt umotivert. Men denne mandagen er av en eller annen grunn det stikk motsatte. Jeg er motivert, glad og overhode ikke trøtt. Jeg skjønner ikke hva som går av meg.

I dag var jeg først 6 timer på skolen, som vanlig, så kom jeg hjem, mekka sammen noe middag til meg & min kjære, hadde sex (true story!), hadde en lang diskusjon med Linda/Lene eller noe fra Elixia som nok en gang er forvirret over medlemsskapet og regningene mine. Tror ikke jeg gjorde dagen hennes noe bedre for å si det sånn!, Rydda leiligheten, vaska klær (skal henge dem opp nå), dratt til byen, gått på TRENING – Styrketrening til og med. Fant ut at magemusklene mine er så døde som de kan bli omentrent. Reist hjem, og nå skal jeg straks hoppe i dusjen, før jeg koser meg med noe mat og Juno. Som nå står på opptak på Canal+.
Skjønner du..? Dette er absolutt ikke meg!
I morgen blir det Spinning sammen med Ane, onsdag blir det FUNK med Ane og Nina, Torsdag har vi gym..? Denne ukens planer for aktivitet skremmer meg nesten litt..?!

Har også snakka med mamma, og hu skal sette inn penger til torsdag, så da kan jeg joine klassen på årets første RUSSEKRO for skolen. Tema er flower power og hippietiden, og gjett om jeg er motivert etter jeg så Taking Woodstock i går! Herregud, ting kunne nesten ikke blitt bedre!!

Hvordan har DIN mandag vært så langt?

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Så flink du er, du så veldig sporty ut:)

  2. Så kjekt å høre at du har en bra dag :-D
    Min mandag har egentlig bare vært crappy, men de kan da ikke alle være like gode eller hva ? ;-)

  3. Sporty :D Jeg føler meg også i det hjørne om dagen :P


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

