Jeg druknet i regnet…!

23.09.09, kl. 09:33 | Publisert i Bilder, HVERDAG | 4 kommentarer

For en start på dagen..! Når jeg skulle gå til bussen begynte det selvfølgelig å pisseregne, og da mener jeg ikke sånn småyr eller litt normalt regn, men det skikkelig ØSTE ned. Jeg var nesten kommet helt ned til busstoppen, før jeg fant ut at jeg bare måtte snu å gå hjem igjen, fordi jeg ble så sykt gjennomvåt. Skoene rant, sokkene var klissvåte, og det var bare så vidt jeg kom meg ut av jeantightsen, måtte få hjelp av kjæresten min. Kom for sent til skolen da, selvfølgelig, men slapp fravær, siden det ikke var så veldig mye annet jeg kunne gjøre enn å snu å gå hjem igjen. Hadde ikke vært lurt å gå i gjennovåte klær og sko i 6 timer på skolen, når jeg allerede er snufsete og småforkjølet…!

Tok noen bilder mens jeg venta på bussen, for å demonstrere, men det regna ikke på langt nær like mye da som tidligere.

regnværHærregud jeg hater regn!

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Det regner her også :P

  2. Det regnværet som traff deg var faen skikkelig kraftig altså =P
    Var på jobb når det kom, men hørte det ganske godt innendørs XD

  3. Såå mye regn? Hjelp!
    Hater også regnvær, blir trist av det :P

  4. Regnvær er nedturen med høst. Virkelig.


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

