Hærregud!

24.09.09, kl. 12:41 | Publisert i Blogg, Party, Russ, Venner | 4 kommentarer

Jeg merker at det minker med besøkende når jeg ikke er aktiv. Når jeg ikke kommenterer hos dere, og ikke skriver så mye selv. Vet ikke om jeg har tid til noe særlig med blogging mer enn dette innlegget i dag heller.
Etter skolen er det hjem, så skal jeg ta bussen til sandnes for å møte en venninne å hente noe sko jeg skal låne i kveld.
Så må jeg reise hjem å begynne å fikse meg. Innimellom her må jeg få tid til å kjøpe drikke og spise middag. I halv 7 tiden er det avgårde på vors med folka i klassen som er gamle nok. Og klokken 10 er det tid for russekickoff for skolen. Hippie Tema. Jeg kjenner jeg gleder meg.

Har du vært på noe russegreier enda?
Skal du ha russepasset?
Har du russebil eller må du holde deg til buss og føtter?

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Det er noen år siden jeg var russ ;)

  2. føler det er sånn det er å blogge, hehe! en må være aktiv for å selv få besøk på bloggen.. men jeg skjønner jo at folk synes det er gøy å få kommentarer tilbake :)

  3. Kos deg :)

  4. Enig med Kayso :D
    hørtes morro ut ! Håper du får tiden til å blogge med en gang det ikke er så mye å gjøre :)
    Jeg måtte foresten fikse meg ny blogg.. igjen. Dummme ipublish som ødela alt >_<


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

