Oppsumering av hippiekveld.

25.09.09, kl. 21:09 | Publisert i Party | 3 kommentarer

SAAAATAN Æ BRANT MÆ!!! Og d svir som et helvett! :(

Uansett, blomstervorset hos Ane var knall i går. God gang fra første stund. Drikkeleker, samling på dassen, blomster, og farger, og ikke minst, peace tegn!

hippieparty

Byen, eller selve russe-kickoffen var ikke noe gøy egentlig. Følte alle bare forsvant, og det endte opp med at jeg stakk til Crazy for å være med Terje, Miriam, Amy og noen andre istede. Vi hadde det kjempekoselig – på flere måter.. xD

Jeg tror aldri jeg har drukket så mye som i går før, og det er lenge siden jeg ikke har husket alt etter en kveld på fylla. Men jeg angrer faktisk ikke på noe av det som skjedde. Jeg kan ikke huske hvordan vi kom oss hjem faktisk.

I tillegg prøvde vi noe nytt, og det er jo alltid en bra ting?

Våkna forresten opp med 2 kutt i tryne, skrapemerke over hele låret, digert sår under kneek, blåflekker rundtom, og gangsperre utav helvette xD Det betyr bare at det var en vellykka kveld!

Nå er det helg, jobbhelg. Kan si at jeg var kraftig redusert på jobb i dag, og at jeg ikke kom meg på skolen i dag.
Resten av helga blir rolig, uteno jobbinga da.

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Åååj ! Hørtes ut som at du hadde big time fun iallefall :D
    Og det er bra !! :D
    Hvordan i alle dager klarer du å få kutt i annsiktet, skrapemerke på låret o.s.v skulle jeg spørre om, men det husker vell ikke du :D

    Kos deg i helgen da :D

  2. sv: Ja, fikk med meg bildene nå :)
    Ser ut som at du hadde det gøyalt :D
    Takk, headeren og alt annet er Reidun Beate sitt verk. Hun er så flink :D
    Hørtes bare vondt ut da. Men går heldigvis fort bort :D

  3. sv: Ja, det har vært noe skikkelig dritt! Såå mange innlegg hver gang jeg går inn på bloglovin.se, men nå er det over:) Deilig!

    Jeg skal gi tilbakemelding på det jeg skal teste ut:) Håper det funker, for dette er slitsomt!

    Ha en fin fredagsnatt:)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

