Innlegg i farta!

26.09.09, kl. 13:41 | Publisert i Uncategorized | 3 kommentarer

Nå skal jeg røyse rævva fra sofan å komme meg bortover til jobb. Jeg har nesten ikke stemme (resultat etter blomstervors og en vill kveld på byen på torsdag) xD Som om gamlingene ikke har problemer nok med å høre meg når stemmen min er i orden. Men gikk jo fint i går da, så overlever nok i dag og. Med tanke på at jeg ikke er i bakrus nå, som jeg var i går.

Kommer sterkere tilbake i kveld eller noe.

Ha en fin lørdag! <3

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. god bedring!! jeg skal ødelegge kroppen min ikveld. hurra!!

  2. God bedring og god tur på jobb :)

  3. sv: heile bygdi snakker om fritt vilt 3,men so e det nåken som snakker som ein film som heiter «jegeren»… jaja,den som venter får sjå.. hehe,ja meg i ein skrekkfilm…? hadde ikkje blitt mykje skuespill,for det hadde vert ekte følelser og reaksjoner… HATER skrekkfilmer no,men elska å sjå det for 6 år sia…. men det skal eg skrive om ein gang seinere på bloggen =) klem fra lene


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

