Jeg har laga det koselig!

26.09.09, kl. 23:31 | Publisert i Bilder, FILM/SERIER, Leilighet | 7 kommentarer

Jeg er ganske flink egentlig. Når jeg kom hjem fra jobb hang jeg opp klær, og tok oppvasken (som var alt for stor, og utsatt mange dager) og kosta gulvet litt. Til slutt tente jeg en hel masse lys og laga det koselig til min kjære kom hjem.
Vi laga pizza, og har sett Numb3rs og slutten på Juno (herregud så jeg elsker den filmen!).

lysSynes jeg er ganske flink å lage d koselig! Jeg liker lys :)

7 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Elsker Juno:D Du hade gjort det kjempe fint, skikkelig koselig!

    sv: Elsker Badeland med pizza selv:) Det er lissom mer koselig nå som vi har en liten sønn:)
    Synes reklamen er rå jeg!!

  2. Flinke Sandra!

  3. Levende lys er skikkelig koselig. Blir så god stemning.. Og det varmer på en helt spesiell måte – synes jeg. Deilig med en rolig kveld der man kan gjøre noe koselig for seg selv!

  4. så flink du er! :D
    kjæresten min og meg tente også masse lys i går og gjorde det koselig :-D

  5. Lys er fiiiint, og det blir straks mye koseligere bare man får tent et par stykker! :)

  6. Det så kjempekoselig ut! :)

  7. Lys er så fint, skaper så fin stemning :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

