Barnet i den voksne.

27.09.09, kl. 23:36 | Publisert i Bilder | 4 kommentarer

Ny søndag, tid for nye bilder. Denne uken har tema vært «Barnet i den voksne», og jeg kan med hånden på hjertet si at dette var et himla vanskelig tema, og at jeg faktisk ikke har hatt tid til å prøve å være kreativ en gang. Hadde tenkt å prøve å få tatt noen bilder på torsdagen, men glemte igjen kamera hjemme, så har lånt dette ene bildet fra Sondres kamera, selvom det var jeg som tok bildet. Har heller ikke spurt folka på bildet om det er greit at jeg poster det her…

barnet i den voksneDu lurer kanskje på hvordan jeg kan mene at dette bildet viser barnet i den voksne, men det er akkurat det det gjør.
Barnet i den voksne er å kle seg ut, i morsome kostymer (tema for oss var flower power og hippie), ha drikkeleker og bli alt for fulle.. Kanskje ikke det mest positive bildet av barnet i den voksne, men dette er hvertfall mitt bidgrag.
Gleder meg til å se gjennom de andre medlemmene av bildeklubbens bilder!

Link til de andre som er med kan du finne i sidemenyen, nesten nederst eller noe :)

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Alle ser ting forskjellig :) Fint bidrag!

    Jeg skal høre med «gjengen» om vi ikke skal slippe inn flere medlemmer.

  2. Haha, kult bilde :D

  3. ey! det var jo kult! kle seg ut er gøy!

    syns den pollen din var litt diskriminerende du… alt over 26 er liksom «other».. wtf???

  4. Morsomt med et litt annet syn på det :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

