Hårbøylen gir hodepine!

28.09.09, kl. 08:39 | Publisert i Skole/Jobb | 6 kommentarer

Jeg er så sinnsykt trøtt! Ble litt for seint i går, og jeg fikk helt panikk, fordi jeg ikke kunne finne telefonen når klokka ringte i dag tidlig. I tillegg har jeg sovet utrolig dårlig. Var ikke noe problem å stå opp, men gjett om jeg kjenner det nå..!

Sitter på skolen, og har jobba hele historietimen med oppgaver (hele 7/15 stk) synes jeg er flink, er forholdsvise lette oppgaver – type «test deg selv». Er bare å lese spørsmålet, så lese i teksten for å finne svar.

Picture0044

Kjenner jeg er klat for mat nå! Har fått holdepine i tillegg til trøttheten. Hårbøylen presser mot hodet bak ørene. PAIN! Men den er verdens søteste, så da er det greit?!


6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vet! Hårbøyler gir hodepine! Men din var så søt, så da går det helt greit :D Lykke til med skoleoppgaven!

  2. Sv; Harstad er en av verdens fineste plasser :D Har lagt også lagt deg til på bloglovin ;)
    Jeg liker headeren din også, skikkelig fresh :D

  3. Sv; Høst/vinter er jo noe av det vakreste ;) Men en liten ferie midt i vinteren skader ikke ;D

  4. Ah, er helt grusomt når hårbøyler gjør vondt. :p

  5. Hårbøyler er vonde. Jeg har aldri likt følelsen av hårbøyle. Men søte ja :)

  6. yes give me link! :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

