Pararbeid.

30.09.09, kl. 09:00 | Publisert i Skole/Jobb | 1 kommentar

Pararbeid på skolen er en skikkelig dårlig greie når vi som skal jobbe sammen med en oppgave stortsett aldri er på skolen de samme dagene. Forrie onsdag fikk vi utdelt en novelle, som skal analyseres og presenteres for deler av klassen, og læreren. Og vi skulle jobbet med teksten sammen, noe det ikke ble noe av. Torsdagen hadde vi ikke norsk, fredagen var ikke jeg på skolen, mandagen var ikke jeg skulle jobba sammen med på skolen, i går var ikke jeg på skolen, og i dag er ikke hun på skolen. Og fredag skal det framføres. HURRA!

Nå har jeg lakt ned sykt masse arbeid i presentasjonen, alene. Og har snakka med læreren, og jeg får framføre den for meg selv, å få selvstendig karakter, noe som er fine with me, siden vi ikke har fått samarbeid noe.

Jeg kjenner jeg gleder meg til å finne ut om det har gått så bra som det føles, eller ikke!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Bra du arbeider med oppgaven, selv om dere ikke møtes noe særlig ;) Jobber hun andre også selvstendig?

    Ønsker deg virkelig lykke til med oppgaven!


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

