Siste innspurt før høstferien.

30.09.09, kl. 14:58 | Publisert i Uncategorized | 4 kommentarer

Jeg synes ikke jeg er så flink å blogge som jeg burde være om dagene, men dere får hvertfall 1-2 innlegg om dagen, og det er jo bra!

Nå er jeg ferdig med engelsk innlevering og presentasjon, skal presentere for hu læreren i morgen. Er også ferdig med historien, men tror ikke det kommer til å gå så bra med den..!

Om ikke lenge skal jeg å min kjære ta buss sammen til Sandnes, Terje skal å nerde fifa, og jeg skal til Annette, hvor vi skal se film & spise boller og kaker. HURRA for jentekveld.

Sinnsykt mye som skjer denne helga da.
Fredag er jeg invitert på vors med noen i klassen.
Lørdag skal vi i bursdagen til Nina i klassen.
Lørsdag skal Amy ha bursdagsfest hu også.
Søndag reiser vi til Bergen. Hærligt!

I morgen skal jeg forresten omsider i politiavhør etter det som skjedde på jørpeland i Mai.
PÅ TIDE!

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. hahaha, du får rope hei om du ser meg i bergen ja! :D

    jeg har også travel helg sånn som deg, mye som skjer! men det er jo gøy, hihi ^^

  2. Dårlig til å blogge, nei, tvert imot! Jeg synes du er kjempe flink :D
    Det gikk sikker bra med historien skal du se ;)
    Håper det går strålende med presentasjonen ^^,

  3. Hey;)
    Kjenner til den med lite blogging og mye opptatt status i hverdagen ;p
    Hvordan går det ellers med deg da?
    Skjer alltid mye i helgene hos deg ;p

  4. ei som har ei travel helg iallefall! Jeg skal jobbe, og gjøre minst mulig! :) samtidig skal jeg prøve å få gjort en del. hehe…


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

