Ny vendning i Gossip Girl!

01.10.09, kl. 17:08 | Publisert i Celebs, FILM/SERIER, Gjøremål, Musikk, Personlig, meg, Skole/Jobb | 1 kommentar

Som vanlig henger jeg litt etter på serie fronten, men dere aner ikke den nye vendningen Gossip Girl tar om dagene. Har nettopp klart å få tid til å se s03.e02. Herregud, sier jeg bare!

Hva er egentlig sjansen for at nesten alle hovedpersonene våre, blair, dan, venessa + noen til begynner på samme collage egentlig. Jeg blir helt satt ut her folkens. Kult at Leighton Meester (blairs) sang ble spilt når hun kom på festen til Gorgina da..!

Can’t wait til å se neste episode! Den er kommet ut, er bare det at jeg må finne tid til å se den..

Dagen i dag starta forsåvidt med at jeg forsov meg til politiavhøret, ble vekket av telefon fra dem, som sa at jeg kunne komme så fort jeg klarte. Avhørtet tok et år, og jeg var ikke hjemme igjen før 12-12.30 tiden. Skulle egentlig reist på skolen, for å ha engelsk framføring, men så ikke vitsen. Skal sende en melding til læreren å høre om jeg får ta det i morgen!

Jeg er virkelig ikke i noe god form i dag, vondt i halsen, hodet og nakken, nakken så mye at det gjør vondt å bevege hodet :/ Nå skal jeg gjøre ferdig norsk innleveringen som skal inn i morgen. Sov helt fra jeg kom hjem fra avhøret til klokken 17.00, og det er SYKT!
Søte Miriam vil ha meg & min kjære med ut i dag, istede for i morgen, men blir ikke noe av det, uansett hvor mye det frister. Må gjøre lekser, å prøve å holde meg frisk til høstferien.. Gidder ikke være syk da. Kan heller ikke risikere å smitte lille Hilmar.

Håper alle har en fin torsdag, og at dere er friske og raske, og har bedre ting å gjøre på enn meg!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. For en dag! Stakkars lille deg, for håpe du ikke blir syk til ferien da :)
    Sv; Jeg blir jo helt forvirret når folk sier at de ikke tørr å gå ut i skogen. Søsteren min er ute nå og går tur. Jeg er litt redd når jeg tenker over på hun, men ikke når jeg selv er ute på tur. Ganske betryggende :) Jeg liker Harstad :D


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

