Den perfekte frokosten.

03.10.09, kl. 12:10 | Publisert i Bilder, Helg, oppskrifter/mat, Personlig, meg, Venner | Legg igjen en kommentar

Bilde166

For meg er dette den beste dagen derpå frokosten. Hardkokte egg og 4røde frukter te, eller noe. Skrekkelig godt!
(Hardkokte egg: Tas ut av kjøleskapet, legges i en panne, fyller opp med kaldt vann, og koker det i 8-10 minutter.)

Den koppen er veldig spesiell for meg forresten. Når jeg og Amanda flytta sammen på hybel i 2006, kjøpte mammaen hennes, Merete oss hver vår kopp i innflytningsgave. Den til meg, og en lignende blå til Amanda. Det er tre år siden, og jeg har nå tatt den med meg til Stavanger :) Jeg liker koppen min, fortsatt. Så tusen takk til Mammaen til Amanda =D

Vi har forresten ikke eggedeler, så egget ser litt most ut. Er ikke lett å skjære egg med kniv, det bare flytter på seg joo..!

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

