Resultater av Poll.

03.10.09, kl. 15:49 | Publisert i Blogg | 4 kommentarer

Som dere vet har jeg hatt en poll i sidemenyen i noen dager nå. Dere har trykket av for hvor gamle dere er, og her er resultatet.

10-12 år : 0
13 – 15 år: 6%
16 – 18 år: 29%
19 – 21år: 45%
22 – 25: 10%
26-30: 4%

Annet: En på 8 år og en på 46 år.

Godt å vite at det ikke er så mange små som leser bloggen min. Og heller ikke så mange gamle :)
De fleste er faktisk i min egen aldersgruppe. Jeg trodde 16-18års gruppa kom til å få flest stemmer. Men der tok jeg feil ;)

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. hehehehe

  2. SV: Er på sånn samling innen Juvente jeg :)

    Oi, du ser jo nå hvem du har flest lesere av :) Herlig

  3. Se der ja;) Grei aldersgruppe som leser bloggen din=)
    Vær glad du;p Bil er noe skikkelig hærk om vinteren =P

    Ha det kjekkt i kveld du også ;)

  4. Kult :) Artig med poll, kan ikke du ha en hver uke eller måned? :D


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

