Kjapp update, før senga!

04.10.09, kl. 22:51 | Publisert i Blogg, Familie, Helg, KJÆRESTEN, Oppdateringer, Personlig, meg, Reiser | 2 kommentarer

Jeg føler meg hjemme i Bergen! Jeg elsker denne byen. Har så utrolig masse flotte minner fra det året jeg bodde her selv. Føler meg hjemme hos tante & trond også. Liker dem veldig godt. Gode forbilder!

Hilmar er blitt stor gutt nå, og har til og med lært å gå. Han er like vanskelig å få i seng, og først nå som alle har lakt seg, vil han sove. (Klokken er 23.46, og gutten er ikke mer enn 1,5 år gammel!) I sta satt han på gulvet med en blå bøtte på hodet, og lekte med et eller annet, han er så utrolig søt! Og kaller Terje for «mainn» (Mann på nordnorsk!)

Ang bildeleken: Burde vel egentlig sakt fra til Caroline, men orker ikke jakte på bloggen hennes nå. Skal soooove!
Men kan skrive det her; har tatt bilde, og lakt det inn på pcen min. Pc-en ligger hjemme. Hadde tenkt å poste det nå i kveld, men på bussen kom jeg på at når jeg legger bildene inn på pc-en slettes de automatisk fra minnekortet. Så jeg har rett å slett ikke noe bilde her å poste. Det kommer etterhvert!

Håper alle har hatt en fin søndag!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Er ikke rart du føler deg hjemme i Bergen, det er tross alt verdens vakreste by, tihi ;-) Sov godt!

  2. flott å trives da :)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

