Heij bloggen!

05.10.09, kl. 12:49 | Publisert i Bilder, Hår, Personlig, meg, Reiser | 2 kommentarer

Picture0172Picture0174

Skulle bare si HEI før jeg retter håret til min kjære, og vi reiser til byen.
helsestasjonen 1.stopp etter klokken 15.30 – HURRA!
Skulle gjerne funnet ut at jeg trenger en ny resept før vi reiste, men det ante jeg virkelig ikke. Håper jeg får en her, selvom jeg ikke bor her..?

Håret mitt liker Bergen tror jeg, for det blir helt fantastisk med en gang det kommer inn her. Merkelige greier.
Og til min store skrekk: er det bare 6 grader ute… BRR! Jeg har ikke jakke en gang :/

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. 6 grader er da ingen ting :P Vi hadde -3 her en morgen, eller flere morgener ;) DA var det kaldt!
    Nydelig på håret du var :)

  2. La meg gjette…
    Høsteferie i bergen? kjekkt der da? ;)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

