Header oppussing.

09.10.09, kl. 23:49 | Publisert i Uncategorized | 4 kommentarer

Jeg følte det virkelig var på tide med en ny header. Og denne ble jeg ganske fornøyd med. Kunne sikkert funnet en mye mer fansy skrift og sånn, men jeg likte det best når det var så enkelt som dette. Føles mye mer voksent enn mine tidligere headere. Like it?

Ellers er det helg. Denne helga blir spennende og annerledes.

Fredag; det er jo i dag. Vi sov lenge, dro til foreldrene til min kjære å spiste middag. Reiste på butikken, laga pannekaker – sammen, og nå bare er vi asosiale. Jeg med blogging, og Terje med TV og spill eller noe.

Lørdag; blir vi å ha et lite vors, vi tenkte det skulle være mindre enn det blir. For vi hadde tenkt 4 stk, men vi blir nok sånn 7 om alle kommer. Blir en liten fyll, og en tur ut. Må nok gå hjem på natten, for vi er ganske blakk. (Nå jeg skal ta en Linnèa? w f t  sier jeg bare!)

Søndag; (smorgen) blir hard. Skal opp å fly klokken 10-11. Skal til Oslo, møte Line, å bare kose oss.

Mandag; skal vi på GREEN DAY konsert!!!

Hva skal du denne helga?

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Likte den nye headeren kjempe godt! Den var liksom typisk deg :) Aah, konsert :D Ta masse masse bilder! :D

  2. i like it! men kunne vært større daaaahhh ;) bare en hundrings vettu :D
    greenday ja… jeg er invitert, men vet ikke om jeg tar meg råd.

  3. haha ja gjør det du! :D bare mas i vei.

  4. Kjempefin header!


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

