Tannkjøttbetennelse, GO TO HELL!

09.10.09, kl. 21:57 | Publisert i Blogg, Kropp, Helse, Sykdom | 5 kommentarer

Dere er så utrolig aktive, og nå har øynene mine gnagsår. Jeg reiste vekk på søndag, og innen i dag fredag var det langt over 250 nye innlegg på bloglovin. Jeg har ikke gjort annen enn å lese og lese og lese innleggene deres, i omentrent 3 timer nå? Ble faktisk  til at jeg ikke leste alle en gang, men bare de mest spennende. Jeg har kommentert masse også :)

Nå skal jeg skrive 2 filmanmeldelser og litt annet puss til dere. Siden jeg har vært bortreist å henger etter med 3 år, føles det hvertfall som.

Jeg tror jeg har fått en grådig tannkjøttbetennelse forrestenNoen som vet hvordan man får det vekk?
Vondt er det hvertfall!

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ouch, det hørtes vondt ut ><
    Jeg var nylig hos tannlegen for å fikse et hull som har plaget meg en stund, og når jeg satt i bilen på tur hjem kjente jeg at han IKKE hadde fikset det hullet som plaget meg!
    Må si at gratis tannlege er greit så lenge, bare dem gjør jobben sin, haha.

  2. Huff, høres ikke noe bra ut :-S Har dessverre ikke noen tips.

  3. Ooh, stakkars lille deg! Håper den forsvinner! (betennelsen altså) :)

  4. Oi. Mormor var nødt til å over mange år, operere vekk alle tennene i munnen p+å grunn av tannkjøttbetennelse. Tennene råtnet rett og slett vekk i munnen hennes. >.<

  5. Ø, munnskyldevann + tanntråd.
    Munnskyldevann i brun flaske på apoteket er bra.
    Bruk det ofte.
    Var det eg gjorde når eg hadde kraftig tannkjøttbetennelse.


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

