Vår(e) sanger!

10.10.09, kl. 02:22 | Publisert i ANBEFALINGER, Musikk | 6 kommentarer

Dette er min og kjæresten min sine 2 sanger. Jeg må bare få sakt at jeg ikke har valgt noen av dem, men at jeg liker begge ganske godt. Den første er bare utrolig nydelig. Og den andre er hard så det holder etter, alt for hard for min smak. Men liker deler av sangen veldig godt. Dessuten skal vi se det bandet i november, satser på å få høre sangen da!

POD – Tell me why

The Devil Wears Prada – Hey John what’s your name again
(Neei, den er ikke fra filmen!)

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ikke helt min type musikk. :P Hihi. :)

    SV: Jeg ble henvist fra lege straks jeg. Var ikke venteliste. :S

  2. Ikke heeelt min type musikk akkurat.
    SV: Takk for at du synes jeg er flink til å skrive. Kommer til å posten den novellen jeg la ut ene avsnitte fra. Håper du blir å like den :)

  3. Jøss..
    Må si at POD har endret musikkstilen helt fra det gamle albumet =P
    Var ikke det samme POD nå lengre XD

  4. Hehe, likte nok best den første sangen ;) Trodde den siste sangen var fra filmen først, så bra at du skrev at det ikke var den..ellers hadde jeg sittet og lurt på når det var med i filmen :P

  5. sv: det lukter ikkje akkurat so godt nei,men det smaker godt på grovbrød med appelsinjuice ved sida av ,-p

  6. Sv : Jeg liker konkurranser :) Men vinner aldri :P


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

