Bildeleken: Nysjerrighet

11.10.09, kl. 08:33 | Publisert i Bildeleken | 4 kommentarer

Ny søndag, nytt bilde i bildeklubben/bildeleken eller hva vi nå kaller det. Denne uka har tema vært nysjerrighet.
Vanskelig, men samtidig lett tema. Dette er mitt bidrag. Kanskje ikke verdens beste kvalitet eller noe. Men det får heller bare være.

Bilde172Alkohol skaper nysjerrighet. Blurrete og uklar nysjerrighet.
Først blir man nysjerrige på alkohol generelt, smaken, virkningen osv.
Når du har lært deg selv å kjenne, med alkohol innebords blir du nysjerrig på annet. Å gjør ting (kanskje dumme ting) du aldri kunne gjort edru. Noen ganger er alkohol en bra ting, for folk slapper mer av, å slår seg løs. Andre ganger virker det bare negativt.

Dette er min nye favorittdrikke forresten «3are Rusbrus» Smaker akkurat som.. battery/burn eller noe :)

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Bra bildet! Det at kvaliteten var litt surrete får det bare til å bli enda kulere, siden det er alkohol

  2. Fint bilde, likte tanken bak det:)

  3. nam. jeg liker de bare rusbrusene.

    SV: Jeg har brukt den mascaraen lenge. Synes den er kjempe bra, men man merker fort når den blir tom, for da er den helt umulig, ellers var jeg fornøyd. Var bare det at jeg ville prøve noe nytt. Så ja du kan trygt kjøpe den mascaraen! :)

  4. hvor mye er det 3are rusbrus koster ? for jeg tenkte å kjøpe det på mandag, men usikker på prisen ?


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

