Jeg ble utfordret!

13.10.09, kl. 21:39 | Publisert i Blogg, Internett, Linker, Personlig, meg | 3 kommentarer

Jeg har fått en utfordring av søte Millie. Og pliktoppfyllende som jeg er, tar jeg den.

Fortell 10 ting om deg selv:

1. Jeg føler meg blottlakt på jobben, fordi jeg ikke har lov til å ha neglelakk, lange negler, ringer, smykker, armbånd, øredobber eller piercing på når jeg jobber. Dette har alikevell ført til at jeg ikke er like avhengig av å bruke det som før, og til at jeg tok ut piercingen.

2. Jeg vurderer å ta ny smakebite, men klarer ikke bestemme meg helt.

3. Jeg er utrolig dårlig til å ta initiativ til å finne på ting med andre enn kjæresten min. Kan ikke noe for det.

4. Jeg liker egentlig ikke å feste, fordi jeg gjør så utrolig masse dumme ting på fylla. Men jeg drikker stortsett hver helg alikevell.

5. Jeg elsker å gå på kino!

6. For noen år siden hadde jeg lyst å bli modell. Nå holder jeg meg til å se Top Model og annet lignende.

7. Jeg er utrolig avhengig av kjæresten min. Tanken på å være lenge vekke fra han gjør at jeg ikke liker å reise hjem så ofte, fordi jeg ikke liker å være uten han.

8. Jeg elsker pepper!

9. Jeg er utrolig dårlig til å lage mat. Posesupper og annet smart fra toro er nok mine beste venner.

10. Jeg spiser egentlig alt for usunt. Alikevell klager jeg over mageflekset og kvisene som popper opp hele veien. Huff.

Så legger du ut ett bilde du liker:

sistersMeg & lillesøster Isa-Helen.
Dette bildet ble tatt første gang jeg møtte henne. Oktober 2007
Hun ble nettopp 2 år, og begynner å bli stor jente.
Hærregud så fort tiden går!

Så legger du til ett bilde du ikke liker:

010Dette bildet er jo egentlig helt forferdelig.
Alle ser litt mindre bra ut. Selvom vi hadde en fantastisk kveld.
Det jeg ikke liker er formen jeg får med kjolen i den vikelen, og alle andre vinkler på bilder som ble tatt den kvelden. høhø.

Tøff som jeg er utfordrer jeg: Ronja Mari, Marta og Hilde.
Orker ikke skrive til dere i deres blogg, så om dere leser dette synes jeg dere skal ta utfordringen! :)
Ellers kan jo alle andre som føler seg truffet til å ta den også gjøre det.

Etter dere selv hra tatt utfordringen synes jeg dere skal slenge inn en kommentar til meg. Så jeg kan si hva du har svart.

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Oo, utfordring :-D Tar den i morgen! Linken i navnet mitt funket forresten ikke, tror du manglet en p i wordpress :-) Takk for linken though :-D Linker deg når jeg legger ut utfordringen.

  2. Haha, artige bilder og for en kreativ utfordring :D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

