Beste bildet!

14.10.09, kl. 16:27 | Publisert i Bilder, Klær, OUTFITS | 4 kommentarer

007

Dette må være det beste bildet på evigheter! Ser ut som den misfornøyde ungen, som ikke får viljen sin når hun hopper tau eller noe. Fantastisk! Det er forresten slik jeg ser ut i dag. Så outfitbilde i samme slengen. Er ikke dere heldige så vet ikke jeg.

Ullgenser & svart lang topp fra Gina Tricot.
Tights & leggvarmere fra Hennes & Mauritz
Sko fra All Star Converse.

Jeg elsker den ullgenseren min. Den er så fantastisk. Tror nok den kommer til å forbli favorittplagget mitt høsten & vinteren gjennom.

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Den genseren så utrolig herlig ut! utrolig bra bilde forresten haha :-D

  2. Love the picture! :D Genseren så utrolig deilig ut, også syntes jeg du var utrolig søt og fin på håret :)

  3. har lagt deg til på msn :)

  4. Åååh kjempeherlig bilde da!!

    sv: takk, det er kjøpt på Gina Tricot :) Jeg har også alltid hata Uggs, men falt helt for snøringene bak og at de var rosa!


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

