Xoxo Gossip Girl

14.10.09, kl. 21:59 | Publisert i ANBEFALINGER, Celebs, FILM/SERIER | 6 kommentarer

I kveld har jeg hatt alene kveld, har lest litt til sosiologiprøven jeg skal ha på fredag. Jeg er ikke klar i det hele tatt..!
Har også sett episode 4 og 5 av Gossip Girl. Tyra Banks og Hillary Duff som gjester i en og samme episode, ikke dårlig det akkurat. Men herregud for en vending serien egentlig tar. Jeg sitter igjen like sjokka etter hver episode jeg ser. Gleder meg allerede til neste episode kommer!!

Følger du med på Gossip Girl?

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ah, har det helt likens som deg når jeg se rpå Gossip Girl, sitter og bare måper etter hver episode :p
    SV: Ja, det med de vitaminene og stoffene er jeg klar over. Har lært en hel del på skola om det faktisk så :)

  2. Har ikke sett episode 5 enda, det var det bra du minte meg på :-D elsker GG!

  3. For å være helt ærlig, så synes jeg det begynner å bli litt for dumt jeg. :S Alle har liksom rotet med alle, og det er så lite som kan skje videre føler jeg. :P

  4. Jeg ble irritert :o
    Først skal de sette inn Joanna García, som «kjæresten» til Nate, (hun er hovedpersonen i serien Privileged fra 2008)
    Deretter så kommer Hillary Duff inn, og jeg vrir meg når jeg ser skuespillet xD
    Men så kommer Tyra inn, og jeg elsker jo Tyra ! Men i denne serien passet hun absolutt ikke inn, og det ble for mye tull.
    forretsten så irriterer jeg meg over Georgina -.-

  5. Elsker Gossip Girl. Serien er herlig!

  6. Jeg ser reprisene som går nå, synes serien er bra, så ser for meg en investering i dvd’ene etterhvert :)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

