Kjedelig innlegg.

15.10.09, kl. 17:25 | Publisert i Skole/Jobb | 5 kommentarer

Har ikke så veldig mye å dele med dere i dag, for jeg er syk. Burde egentlig vært på skolen, med tanke å at jeg har vært borte litt for mange torsdager, og dager generelt til nå. Kjenner jeg hadde trengt en uke til med høstferie.

Nå skal jeg legge meg på sengen å lese de siste sidene til Sosiologiprøven jeg skal ha i morgen (om jeg ikke sover igjen. Hver gang (og da mener jeg hver gang) jeg drar fram den boka, leser noen sider, så sover jeg!) Skal også ta bilde til russeårboka i morgen tidlig, så det kan jo bli spennende du..!

Fikk endelig skolebeviset og klassebildet og sånn i går, det var sendt til den gamle adressen å kommet i retur til skolen. Nå venter jeg bare på den boktingen med bilder av alle på hele skolen. Lurer på når den kommer…?
Mamma har også sakt ja til å betale de 1000kr som må betales i depositum til skolen for studieturen til Berlin i Mars. Det gleder jeg meg til. Har aldri vært utenlands før, så, det blir spennende.

Ellers gleder jeg meg til å kveld, vi skal se 50 first dats og kose oss.

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Så trist at du begynner å bli syk da.
    ha en fin kveld ! :D

  2. Kjipt at du har blitt syk :/ god bedring! men kjekt med tur til berlin da! Der har jeg vært.. Fin by :-)

  3. sv: Nei jeg har ikke vært der etter august. Skulle egentlig nå i november, men jåttå valgte å heller leie inn en komiker ;) Jeg har foredrag om psykisk helse :) Mine erfaringer og min historie, pluss jeg viser filmen min som jeg har lagd, om å leve emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse :)

  4. God bedring :)

  5. God bedring! :D


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

