Kjappis!

16.10.09, kl. 09:02 | Publisert i Uncategorized | 2 kommentarer

Dette blir et kort, kjapt innlegg i farta, og for å være ærlig vet jeg ikke om jeg har tid til fler for i kveld en gang. Nå sitter jeg på skolen, å hodet mitt vrir seg å tenker så det knaker for å finne svarene på sosiologiprøven som ligger foran meg. Sitter isolert på et lite grupperom. De andre ser en 3 timers lang film i naturfag, herregud jeg er glad for at jeg slipper!
Klokken halv 4 skal jeg på jobb, deilig med jobbhelg, og ikke bare fyll – selv om det blir litt fyll på lørdag allikevel :)

Har tatt russepassbilde og vennebilde sammen med Beate i dag. Kjempekoselig. Bildene kommer senere. I mellomtiden får dere nøye dere med et shubby bilde av meg, tatt i nuet. Ha en fin fredag alle sammen!

Picture0067

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. SV: huff, det er utrolig kjipt å ha det sånn :S kanskje du og skulle hatt deg en tur til legen? Typisk det der at man blir syk når man har jobbehelg, det skjer helt tiden med meg og :S kanskje det har noe med stress å gjøre? vet ikke hvordan det er med deg men jeg gruer meg alltid lenge på forhånd når jeg har jobbehelg.. Kanskje kroppen gir beskjed om noe? :S ikke vet jeg..

    Håper du får en fin helg :)

  2. Jeg sitter også på skolen -_- Gleder meg til den er over, så er det rett til jobben, sååå kan jeg ta helg! Gleder meg skikkelig til å komme meg hjem og hvile bena litt :D

    Ha en strålende helg søta!


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

