Today I love…

16.10.09, kl. 13:40 | Publisert i Bilder, Blogg, Helg, KJÆRESTEN, Klær, OUTFITS, Russ, Skole/Jobb | 7 kommentarer

… E v e r y t h i n g !

Er i skremmende godt humør, til å være sliten etter skole, ødelagt i magen og overhode ikke klar for å gå på jobb om 45 minutter. Kjæresten min er ikke engang kommet hjem. Gleder meg til å klemme han nå!

Uansett, her er bildene som ble tatt av fotografen på skolen. Russegreiene, passbilder av meg, og vennebilde av meg og Beate. Er ganske fornøyd med alle bildene, egentlig! Flink fotograf. Så ble de lagt ut på siden til fotografen med en gang. Man fikk brukernavn og passord, og kunne logge inn å se dem. Creds til fovea.no
russ

Videre elsker jeg den nye jakken min, og den hvite genser/kjolegreia! (Se bilde under!)

001This is my outfit today.
Jakke fra Hennes & Mauritz, Topp x2 fra Gina Tricot, Tights x2 fra Cubus og sko fra All star Converse.

Nå er det ikke lenge før jeg stikker på jobben for å svette å tjene litt penger.

7 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Fint outfit og fine russebilder :-)

  2. så kult med bildene da!:)) synes du hadde et kult outfit. likte veldig godt den tunika/kjolegreien :) lekker :) og converse da, obligatorisk :)

  3. Utrolig søt jakke :)
    Flott at du er i godt humør, det smitter så fort over til oss andre som sitter og leser :D
    For et nydelig bilde av deg, der du sitter alene. Utrolig gorgeous øyne!

  4. sv: det hørtes veldig deilig ut :-)

  5. sv: Ja, mam mister nok en del når man er fra bloggverden i noen dager ;P
    Helt sykt hvor mye som egentlig oppdateres på en enkel ukedag ;P

    hehe, du gjør det ja ;P Morro ! :D

  6. fine bilder :)

  7. Fine bilder med russeluer på altså :)
    Må si jeg likte det outfitet ditt KJEMPEGODT!:)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

