Å være alene.

18.10.09, kl. 20:18 | Publisert i Bildeleken | 5 kommentarer

Ny søndag, nytt tema for bildeleken. Denne uke har vi starta på nytt, husker ikke helt hvorfor. Men tema har værtfall vært «å være alene» og her kommet mitt bidrag.

å være aleneBildene er faktisk tatt en kveld jeg hadde alene kveld. Kjæresten var vekke å spiste fifa med noen kompiser – slik de stortsett gjør en gang i uken. Når jeg er alene liker jeg å skjemme meg selv bort. Liker jeg å lage meg noe god mat, som jeg ikke får spise når jeg er sammen med kjæresten min, fordi han ikke liker det. Legge meg godt til på sofan, med puter og pledd, å se på jenteseriene mine, Gossip Girl og America’s Next Top Model. Liker også å ta bilder. Det er så stress når andre er rundt, jeg blir sjenert da. Haha.  Å være alene trenger ikke å være negativt!

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jeg liker at bildene står sammen, slik som du har plassert dem. Av de tre bildene liker jeg det til høyre best.

  2. Disse bildene minnet meg på meg selv :)

  3. Slik er jeg selv. Hihi. Vi har til og med likedan pc. ;)

  4. Likte best bilder helt til høyre, du ser så ensom ut. Men å være trenger så absolutt ikke å være noe negativt som du sier :)

  5. Liker måten du har satt sammen bildene på! Tid aleine kan være helt fantastisk noenganger! Og merkelig hvor mye underholdning det kan være i en PC/TV :P
    Sokkene dine så superdigge ut forresten :D :D
    Håper du får en finfin uke, og lykke til med neste ukes tema! =)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

